13 Kasım 2015 Cuma

Windows 7 Temiz Kurulum


Adım 1: CD veya DVD'yi CD-ROM'a takın.
Adım 2: Bilgisayarı DVD'den başlatın.

Adım 3: Bu ekran gelince bir tuşa basın.

Adım 4: Windows'un dosyaları yüklemesini bekleyin.
Adım 5: Dili, saat ve para biçimini seçin.

Adım 6: ''Şimdi Yükle'' tıklayın.
Adım 7: Bekleyin.
Adım 8: Kutucuğa tıklayın.
Adım 9: ''Özel'' tıklayın.
Adım 10: Bekleyin.
Adım 11: Şimdi sıra en önemli yerde. Sürücü seçeneklerine tıklayın.

Adım 12: Yeni'ye tıklıyoruz ve diskimizin boyutunu belirliyoruz. (Eğer sisteminizde başka bir işletim sistemi varsa önce o diski biçimlendirmeniz.) (Size tavsiyem diskinizi tam ortadan ikiye bölmeniz. Benim diskimin alanı az o yüzden ben hepsini kullanıyorum.)

Adım 13: Şimdi, kurulumun en uzun noktası burası. Kendimize bir çay demleyip içebiliriz. Bu süre zarfında bilgisayarın ne yaptığına kafayı takmayın, kendisini kapatacak, açacak ve ekran renk değiştirecek.
Adım 14: Bizden kullanıcı adı ve parola belirlememizi istiyor belirleyip, geçiyoruz.
Adım 15: Ürün anahtarımızı yazıyoruz, yoksa boş bırakıp geçiyoruz.
Adım 16: Windows Update ayarını seçiyoruz. (Önerilen ayarları kullanmanızı öneriyorum.)
Adım 17: Saat ve Tarih ayarı yapıyoruz.
Adım 18: Tekrar bekleyin. Bu seferki bekleyiş daha uzun sürecek. Bilgisayar kendini açıp kapayacak. Bilgisayar açıldığında kurulum tamamlanmış olacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Ağlar

İpuçları ve Araçlar

Canlı Danışma

siteyi nasıl buldunuz

Popüler Yayınlar

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *